Friday, February 17, 2017

keep going farhana...

- bismillah -

إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ لَمْ يَرْتَابُوا وَجَاهَدُوا بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ ۚ أُولَٰئِكَ هُمُ الصَّادِقُونَ
The believers are only the ones who have believed in Allah and His Messenger and then doubt not but strive with their properties and their lives in the cause of Allah . It is those who are the truthful.
(quran 49:15)
***
hari ni saya baru buat akaun myself (utk kegunaan pihak penaja biasiswa). dalam tu ada graf, tunjuk "berapa byk dah kerajaan laburkan untuk saya?"

dari mula pengajian 2011 sampai sekarang, berbaki lebih kurang 3 bulan in shaa Allah, hampir mencecah 500k ringgit...setengah juta (ini campur duit yuran laaa..bukan total duit poket).

subhanAllah.
alhamdulillah.

tanpa rezeki Allah bagi ni, macam mana la saya dapat jalani episod2 dalam MBBS ni...

semoga saya tak sombong
semoga banyakkk saya bersyukur
dan semoga saya terus menerus pasang angan dan doa banyak2222
sebab

pemberian Allah adalah limitless!
He has it all...mintakkk lahh

law of attraction :)
= mat saleh kata, apa yg kita fikir/fokus, yg tu lah yg kita capai dlm hidup
law of doa :)
Nabi kata, apa yg kita doa, semua Allah dengar...dan Allah akan bagi...dengan sebaik2 pemberian yg Allah lebih tahu bila, bagaimana, berapa, etc

p/s well, bila ada exam, mula lah rasa nk tulis blog banyak2...huhuhu
doakan, exam saya hari RABU dan KHAMIS depan..semoga Allah permudah dan diberkati, semoga happy, sensible, tenang, bersyukur... sebelum, semasa dan selepas exam...amiin.

dan doakan juga jodoh saya adalah antara perkara2 kebaikan yang dipermudahkan :)

hehe (nak exam kan...mmg la macam2 distraction keluar haha)

No comments:

Post a Comment

Catatan ramadan 1438H #4

- bismillah - So, right there in front of the kaabah i was standing as a poor girl. No phone, no money, nothing. I only had a bottle of zam...