Friday, January 8, 2016

End of O&G rotation (5th year)

- bismillah -

Alhamdulillah. Tamatlah 2 bulan rotation ni.

Macam2 jenis penyakit dan pesakit jumpa.

(قَالَ رَبِّ احْكُمْ بِالْحَقِّ ۗ وَرَبُّنَا الرَّحْمَٰنُ الْمُسْتَعَانُ عَلَىٰ مَا تَصِفُونَ)
[Surat Al-Anbiya' 112]

via @QuranAndroid

Bermaksud,
Katakanlah, Tuhanku hukumilah dengan kebenaran, sesungguhnya Tuhan kita adalah ar-Rahman Maha Pengasih, Penolong terhadap apa yang mereka katakan.

Bisikkan peringatan ini, buat sehabis baik dan pasrah dengan evaluation doktor. Huhuhu. Kalau I deserve to get a mark from evaluation, then Allah will grant it. Supaya tak kecewa bila perform tapi doktor tak evaluate. Hehe. Kalau dah tak perform tu, kirim salam lah sbb tak study.

Moga Allah terus bantu saya dlm kehidupan dunia dan akhirat. Amiin.

No comments:

Post a Comment

A day to remember

- bismillah - Alhamdulillah. Lps grad, bermula lah urusan nak mohon kerja. Mula2 kena isi borang SPA, lapor diri dengan penaja, kemudian i...