Thursday, February 23, 2012

februari

-bismillah-

I
sedang menerima fakta bahawa saya sedang hidup bersama2 kawan2 yang 'bolehdiklasifikasikanpandai' dari seluruh malaysia. yang lelakinya cemerlang, yang perempuannya pun cemerlang.

II
teruja apabila menjadi anak pertama yang ucap ulangtahun perkahwinan mak & ayah. walaupun saya berada paling jauh dari mereka. :)

II 1/2
mak saya orang pertama call ucap happy 19th birthday! alhamdulillah.
sayang mak :)

III
masih teruja apabila ayah bertanya melalui skype petang tadi, "adik selalu tahajjud tak ?"
sayang ayah :)

IV
keluarga kita adalah segala-galanya. mereka menerima dan menyokong.
kawan-kawan kita juga sebahagian dari segalanya. :) kita saling menerima, saling membantu, saling menyokong. insyaAllah.

V
profesionalisme dalam muamalat. baru pandai cakap terima kasih pada murakib setelah beberapa bulan tinggal di sini. hehh tak senang nak bercakap berdepan dengan orang yang kita tak pernah bercakap apatah lagi berjumpa. kenal pun tak. kalau kenal lagi kelu tak boleh bercakap. =.=

kadang2 saya ter-buat gimik, memanglah malu tapi itulah hidup zaman belajar. hari ni saya buat salah-yang-lawak, maka diam dan senyum saja. usah ingat sampai ke hari esok di meja doktor di klinik anda wahai doktor2. "budak ni lah buat gimik time aku murakib dulu" - ok perasan sorang2.

VI
i forget things easily, non-important things. seriously saying, i dont remember what happened in our last encounter unless when i stop and ponder about it. seriously, i dont remember.

:) sekian update lepas balik dari malaysia.

3 comments:

Bila kita akan kembali

Hanya pada Allah tempat kita bergantung. Jika ditakdirkan kita hilang segalanya dalam dunia ini, atau kita yang menghilang, maka harta duni...