Sunday, March 27, 2011

lepas SPM : pilihan kursus & tempat T_T

-bismillah-

Ya Allah, aku tidak mahu sibukkan diri dalam hal yang tak perlu.
Kurniakan aku keyakinan yang benar-benar mantap kerana-Mu.

Allahu T_T
Tabahkanlah hatiku menerima ujian dari-Mu.

Di manapun aku, siapapun aku,
aku mohon agar sentiasa dekat dengan-Mu,
sentiasa mendapat reda-Mu,
sentiasa beroleh dan memohon cinta dan kasih sayang-Mu.

amiin.

Sesungguhnya, bila Allah menyayangiku, tiada apa akan membenciku melainkan kebatilan.

Allah, tempatkan aku di tempat yang terbaik di sisi-Mu, tempat yang tidak memudaratkan aku, pegangan agamaku, pelaksaaan syariat agama-Mu, tidak memuradatkan urusan dunia dan akhiratku. Sesungguhnya Allah sebaik-baik pemberi tempat.

T_T biarpun perjalanan hidupku berendam air mata,
biarpun indah penuh gelak tawa,
aku mohon reda-Mu.

Allah, kuatkan aku! Kuatkan aku dengan pertolongan, hidayah, rahmat, keyakinan, kerajinan, kesempurnaan dari sisi-Mu. Allah Maha Mengetahui. berikan aku kesudahan terbaik di sisi-Mu. jemputku dalam keadaan terbaik di sisi-Mu.

amiin. Allah, perkenankanlah.

======
saya bukan mengadu pada kamu, cuma berkongsi rasa. Allah ada :) doakan kejayaan saya^^

2 comments:

  1. insya Allah ,doalah dlm istikarahmu .yakin Allah akn tnjukkan jalan yg tbaik .;)

    ReplyDelete
  2. dear ainnur afiffah,
    :)
    terima kasih^^ insyaAllah. huhu smoga semua urusan kita dipermudahkan :) amiin.

    ReplyDelete

Perempuan berkalung serban

- bismillah - Because i believe marriage is about growing each other's potential, Creating independence over dependence, Tolerance, p...