Saturday, January 9, 2010

queen tebuan pencen

-bismillah-

alhamdulillah, terpilih diuji :) smoga saya kuat dgn pertolongan drpd Allah
kna pindah kelas, utk proses persamarataan kelas, maksudnya, kelas satu sama saja dengan kelas dua..
apabila dah dipindahkan kelas, ada banyak saya nk cakap:
  1. terima kasih kpd kawan2 di kelas baru yang seronok terima saya ke sana [mereka sangat seronok, sampai tak dapat lihat betapa beratnya hati ni]
  2. terima kasih kpd kawan2 di kelas lama yang bersungguh-sungguh nak duduk di tempat saya
  3. seronoklah kawan saya di kelas lain boleh berubah masuk ke kelas yang mereka hendak
  4. bersedihlah mereka yang terharu dengan tiada batu penghalang mendapat apa yang mereka mahu
  5. berpuas hatilah kalian dengan apa yang ada dalam tangan. apa saja objek abstrak yang kamu peroleh
  6. pergilah mengadu, moga-moga diberikan apa yang dikehendaki.
saya sudah terima. no offense. kalau nak terasa, tak perlulah. sebab bukan ditujukan pada sorang-sorang, tapi utk semua kawan saya. kawan, yang bahagia melihat kita dlm keadaan sebaliknya. mungkin saya juga begitu, rimas melihat kawan sebaliknya. teruk, memang teruk. terima kasih kepada merka yang menimbulkan permasalahan ini. semoga hati saya tabah. bukan apa, saya bukan sesiapa. politik, memang kotor. mereka bebas melakukannya. cuma saya hamba kepada Allah, Tuhan saya dan Tuhan mereka.

yang sudah itu sudah, sekarang spm menunggu. cuma, minta maaf siap2 seandainya saya sudah tiada mood mahu bercanda dengan kamu semua. penanda aras banjir pun tenggelam dalam sungai. sakit, smoga bukan di akhirat sana.

alhamdulillah^^

2 comments:

  1. yang, kalo benih bertuah, campak kat mana pun, insyaAllah akan tumbuh pohon yg subur. It's the time for you, prove to everyone that, whatever they do to bring you down, you will be always the bestas!
    agaknyer, kalo awak tu anak cikgu, mesti letaknyer di tempat bagus, tp sbb awak bukan anak cikgu dan awak adalah terbaik, mereka itu tidak dapat menerima kenyataan bahawa anak bukan cikgu lebih bagus. Apa2pun, mesti amat sangat berbangga sama mama yg bukan cikgu itu kerana mama lebih baik dr cikgu2 itu...hahaha.

    ReplyDelete
  2. yeah, political reasons which nobody realises about it..

    ReplyDelete

A day to remember

- bismillah - Alhamdulillah. Lps grad, bermula lah urusan nak mohon kerja. Mula2 kena isi borang SPA, lapor diri dengan penaja, kemudian i...