Saturday, November 14, 2009

sesat.

bismillah-

somehow, i can feel it
that i'm getting away
way from You.
too much
i've done too much
that i can never regret.

if it's just only me
in here.
if i'm left alone
in here.
surely all the things
went wrong.
and even i cant speak
heart couldnt beat
life isnt complete

Rabbi, kembalikan aku dalam biah islamiah, yang pernah kau pinjamkan kpdku dulu.
Rabbi, lembutkan hatiku daripada noda hitam.biarpun halus.
Rabbi, berkatilah aku, dan hidupku.
Rabbi, anugerahkanlah aku kejayaan, dunia akhirat.
Rabbi, ingatkan aku apa yang aku lupa.
Rabbi, jauhkanlah aku dari yg membuat aku leka.
Rabbi, selamatkanlah aku.
Rabbi, peliharalah aku.

#x sedap sbagai karya.tp saya nk menulis~!! sbb facebook memberi effects dalam kehidupan seharian. usah berteka-teki, tp cukuplah hanya Allah saja yang tahu.
subhanAllah yang mengetahui segala rahsia di langit dan bumi.
aku mohon keampunan-Mu :)

No comments:

Post a Comment

Random dreams

- bismillah - Alhamdulillah. Allah izin masuk ke tahun baru hijrah. To cut short, here is my list of dreams yang worth dreaming...nak capa...