Sunday, October 25, 2009

balik!

saya dah pulang rumah!!
rindunya kat baby alyaa.yg makin temun~ hahaha

act, baru balik dari kem..hihi 'kem intan terpilih' kebangsaan zon utara..semua students dari perlis, perak, penang & kedah..ramai! perak saja 2 bus..tapi perlis hantar 9 orang je..adeh
apa yang saya dapat?? banyak!
bukan untuk riak, tapi ketahuilah, melalui kem ini, saya rasa amanah makin bertambah
ya, banyak sangat amanah untuk dilaksanakan
persoalannya, bila? mampukah saya memenuhi amanah pada Allah, pada sekolah, pada Badar juga pada janji hati ini.??.teringat pula kisah lembu yang cuba masuk lubang, iaitu perkara yang diperlihatkan kepada Nabi SAW semasa mi'raj.. astaghfirullah..hasbi rabbi!

ya Allah, bantulah aku dan semua kawan2 ku dalam menjalankan amanah yang telah direncanakan-Mu ini!
amiin

insyaAllah, bila masa dah sampai, saya akan kongsi ilmu-ilmu bekalan dunia akhirat yg dapat sepanjang kem di penang [bengkel yayasan t.s.p] + kedah [intan terpilih] itu..
cukuplah Allah sebagai pelindung
-esok exam kimia!! :)

No comments:

Post a Comment

Bila kita akan kembali

Hanya pada Allah tempat kita bergantung. Jika ditakdirkan kita hilang segalanya dalam dunia ini, atau kita yang menghilang, maka harta duni...