Tuesday, October 27, 2009

apabila saya berkarya~ :)

dengan nama Allah ya Rahman dan ya Rahim
dengan nama-Mu aku mulakan coretan ini..hihi

Ya Allah Ya Rahman
Agungkanlah aku atas ketaqwaan
Tinggikan darjatku atas keimanan
Tetapkanlah hatiku dalam kebenaran
Sempurnakanlah imanku penuh kehambaan

Ya Allah Ya Rahim
Ampunkan aku atas dosa kelmarin
Peliharalah aku akan neraka Jahim
Tempatkan aku di Jannatul Naim

Ya Allah Ya Tuhanku
Sucikanlah hatiku
Tinggikan darjatku dari sisi-Mu

Ya Allah Yang Maha Agung
Aku punya fitrah yang ulung
Untuk menjadi wanita tersanjung
Aku mohon semulia-mulia cinta agung
dari-Mu, yang Maha Agung

Ya Allah Ya Rabbi
Bukan sehina-hina cinta biasa yang kucari
Bukan juga dambaan segenap manusiawi
Cukuplah sekadar memiliki cinta hakiki
Yang datang dari-Mu,
Tuhanku Ya Rabbi

Hasbi Rabbi JallaLLAH
Maa fi qalbi ghairuLLAH
Cukuplah Allah bagiku
Tiada apa di hatiku melainkan Allah

Wahai rakan juga taulan
Persiapkan dirimu dengan kekebalan iman
Hiasilah dengan ketahanan godaan
Yang datang daripada makhluk Tuhan
Moga diri menjadi insan pilihan
Untuk mewarisi syurga Tuhan

Nur Muhammad S.A.W
La ilaha illa Allah
Nur Muhammad
Tiada Tuhan melainkan Allah

Semoga kita terus menggenggam mutiara keagungan!
=)
NURFARHANA
lab physics 1:50 ptg

3 comments:

  1. huhu. waktu ak tgh main cermin, hang berkarya. dua benda yg sgt berbeza.

    ReplyDelete
  2. sgt jakun bila tgk lens tu biaskan cahaya. XD

    ReplyDelete

A day to remember

- bismillah - Alhamdulillah. Lps grad, bermula lah urusan nak mohon kerja. Mula2 kena isi borang SPA, lapor diri dengan penaja, kemudian i...