Tuesday, August 25, 2009

SAYANG..

salam semua..
tajuk entry nih x silap, memang sayang.. pun
sayang ada banyak makna
jangan sempitkan kotak pemikiran kita

sebabnya

sayangnya parents pada saya
-depa x bagi pi library esok.. demam saya masih kus2

sayang.. saya tak dapat pi esok
-bila nak siap homework?? nak chit chat dgn kawan2

sayang.. tak leh jumpa kawan2 besties sis7ers esok
-kita jumpa kat ym je x puas :(

sayangnya Allah pada saya
sayangnya Allah bagi saya demam time xleh pose
-bleyh makan ubat :) even grr2..ketar2..sepanjang malam

sayang.. baru saya sedar hikmahnya
-moga tak terlambat
-alhamdulillah

sayang saya to Allah
-alhamdulillah..segala pujian hanya untuk Allah
sayang saya to parents
-terima kasih kerana berjaga malam..dengar adik mengigau2 :D hihi
sayang saya to mak ngasuh & ayah
-mak! ayah!
sayang saya pada sis7ers
-huwaa nk pi esokk
sayang saya pada semua
-doakan pada Allah agar saya sembuh

huuu

sayangnya!!! esok x leh pi library,,
ya Allah, sembuhkanlah penyakit ku ini,,
sabarkanlah aku,, kata nabi, sabar itu sinaran.
hihi smoga saya bersinar2!! =)

p/s: sya ada 4 parents :) alhamdulillah ^_^

2 comments:

  1. ya2.
    mmg syg.
    syafakillah ya kak.
    huhu.
    =)

    btw,
    ayt "sya ada 4 parents" tuh mcm org da kawen lak.
    huhuhu.
    =D

    p/s : sapa lg 2? ngee~ =P

    ReplyDelete
  2. insyaAllah bila dah kawen ada 6 parents plak :)

    hihi..

    ReplyDelete

Serve the immediate community

- bismillah - This morning, i went to a private hospital to accompany my mom. I met a passionate consultant who's seeing my mom for her...